- Amikor a műsortervet készítettük, már tudtuk, hogy táncosokkal bővül a társulat. Olyan darabot akartunk bemutatni, amelyben egyenlő súlyú a tánc és a színjátszás. Ettől a musicaljátszás is magasabb szintre léphet itt, Egerben – mondja a rendező.
- Mennyire tudnak partnerek lenni táncosok és színészek a készülő előadásban?
- Komoly színészi feladatok vannak az előadásban. Fontos a színpadi jelenlét, de a színészeknek táncban is fel kell venniük a táncosokkal a versenyt. Az is a feladatom, hogy ennek az arányait megtaláljam.
- Mennyire követi az előadás a musical hagyományait?
- Mindennek előtt egri lesz az előadás. A lehetőségeinket és gondolkodásunkat fogja tükrözni a műfajról. Magas színvonalú, látványos, revü-hatású Chicagot csinálunk. Filmes eszközöket is használunk, ami nem újdonság az egri színpadon.
- Fantasztikus dallamok, izgalmas történet. A Chicagot 10 éve teltházzal játsszák a
Brodway-n, filmes változata pedig 2003-ban hat Oscart hozott készítőinek. Mi a titka?
- Sok rétege van az előadásnak: a média és a közönség manipulálásáról szól, tele humorral. Az, hogy a sajtónak micsoda hatalma van, az több mint 30 évvel a darab születése után már nem újdonság. De az igen, hogy az illúzió, a látszat és a valóság közötti feszültséget hogyan tudjuk megmutatni egy olyan világban, ahol magától értetődő, hogy ma, a celebek korában 5 percig bárki lehet híres.