Mindannyian akarunk valamit az élettől, valami nagyot. Ebben a történetben például két író a „nagy művet”, a „nagy témát” keresi. De mivel nem találják, minden mást csinálnak, nehogy maradjon idejük kétségbeesni. Miközben nem veszik észre, hogy amiről mesélni akartak, az ott zajlott körülöttük: a „minden más”. Az élet.
|
Mindannyian akarunk valamit az élettől, valami nagyot. Ebben a történetben például két író a „nagy művet”, a „nagy témát” keresi. De mivel nem találják, minden mást csinálnak, nehogy maradjon idejük kétségbeesni. Miközben nem veszik észre, hogy amiről mesélni akartak, az ott zajlott körülöttük: a „minden más”. Az élet.
|
Első operett-rendezésére készül a Kossuth-díjas Zsótér Sándor. Fényes Szabolcs-Harmath Imre: Maya című operettjét viszi színpadra február 26-án a Gárdonyi Géza Színházban.
|
Szegvári Menyhért rendezi Horváth Péter: Kerti Mulatság (Írók a fogason) című prózamusicaljét. Bemutató: február 25-én a stúdiószínpadon.
|
„Ha rátámaszkodunk egy nádszálra, az átszúrja a kezünket, mint ahogy Zsigmond sem támasza az országnak” – mondja Csizmadia Tibor, rendezõ. Márton László trilógiájának harmadik részét, A törött nádszál címû drámát mutatta be a Gárdonyi Géza Színház. A trilógiát elõször az egri társulat vitte színre.
|
Tárgyak pótolják a kapcsolatokat, vásárlás a simogatást. A Bifidus Essensis avagy tűsarkon a téboly egy kiürült világról, tehetetlen, sodródó fiatalokról, pótcselekvésekről szól – ajánlja az előadást a rendező, Barta Dóra.
|