Leopold Mária, Lippert-Weilersheim hercege: | Pálfi Zoltán |
Cecília: | Saárossy Kinga |
Edvin herceg: | Sövegjártó Áron Török-Ujhelyi Tamás |
Vereckey Szilvia, sanzonett: | Füredi Nikolett Vörös Edit |
Kaucsiánó Bonifác gróf: | Rácz János |
Stázi grófnő, Edwin herceg unokahúga: | Nagy Barbara Nagy Szilvia |
Kerekes Ferkó: | Vókó János |
Miska, főpincér: | Balogh András |
Ferdinánd fõherceg: | Kelemen Csaba |
Rohnsdorf tábornok: | Sata Árpád |
Kiss, közjegyző: | Szeverényi Balázs |
Lazarovics Ödön, földbirtokos: | Fehér István |
Aloise Hübner báró: | Pilisy Attila |
Kálnoky Tasziló gróf: | Sztaniszláv László |
Klementina grófnő: | Ivády Erika |
Krisztina grófnő: | Pethő Orsolya |
Táncos: | Emődi Attila Joni Österlund Kelemen Dorottya Kele Kristóf Kovács Márk Novák Laura Opiczer Márton Szeles Viktória Törteli Nadin Tóth Karolina Varga Kristóf |
Szereplő: | Csillag Anna Rebeka Hevesi Valentina Kapás Kitti Nagy Zoltán Panyi Evelin Pirigyi Viktor Radó István |
Zenekar: ÁDÁM ENDRÉNÉ, ÁGOSTON OTTÓ, ÁGOSTONNÉ KUGLER ZSUZSANNA, BÁNYI-SZARVAS MÁRTA, BERECZKY VILMA, CSÁSZINÉ DEÁK DOROTTYA, FARKAS ANTAL, FAZEKAS MELINDA, GULYÁS LÁSZLÓ, HIBAY ÉVA, HOMA EDIT, JUHÁSZ ANDRÁS, KARDOS JUDIT, KEREKES JÓZSEF, KISS JÓZSEF, KLEM DÉNES, KOVÁCS HENRIK, KŐHEGYI ANDRÁS, LÉKA LÁSZLÓ, MÁNDOKY BÉLA, NEMES FERENC, NYESTE ERZSÉBET, PANYI TIBOR, PATAI LAJOS, VIRÁG LILLA, ZSIGMOND LÁSZLÓ Prímás: BERKI PÉTER
Rendező: | Halasi Imre |
Díszlettervező: | Menczel Róbert |
Jelmeztervező: | Laczó Henriette |
Átdolgozó: | Békeffi István Kellér Dezső |
Vers: | Gábor Andor |
Koreográfus: | Topolánszky Tamás |
Zenei vezető: | Nagy Zoltán |
Vezényel: | Nagy Zoltán |
Prímás: | Berki Péter |
Korrepetitor: | Marík Erzsébet |
Koreográfusasszisztens: | Kelemen Dorottya |
Súgó: | Pethő Orsolya |
Ügyelő: | Hódosi Ildikó |
Rendezőasszisztens: | Lázár Rita |
Bemutató: | 2017. 11. 17. |
Kálmán Imre Csárdáskirálynő című operettjét méltán emlegethetjük minden idők legnépszerűbb operettjének.
De nevezhetjük az operettek operettjének is, és egyik minősítés sem túlzás.
Példátlan sikersorozat kapcsolódik ehhez a zenés színpadi műhöz. Európa minden országában és a tengeren túl is mindenütt ismerik és ünneplik ezt az alkotást.
Az operettek általában banális, szimpla történeteivel ellentétben itt egy olyan librettóval találkozunk, ami akár zene nélkül, önállóan is izgalmas és fordulatos családi történetként értékelhető. Különösen az ötvenes években készült Kellér-Békeffy féle átdolgozás tette a történetet igazán bonyolult színjátékká.
Ehhez jönnek még a valóban örökké népszerű melódiák, melyek dramatikusan és melódikusan is gyönyörködtetik a befogadó közönséget.
Ennek igazságát a mindenütt tapasztalható, máig tartó rajongó siker mindennél ékesebben bizonyítja.